Valminud projektid

Porsche-Diesel, Super 308N

Esmaselt müüdud Soome.

  • Tootmisaasta: 1958
  • Tehasetähis s/n 18385
  • Mootor 2467 ccm, 3-silindriline õhkjahutusega
  • Võimsus 28 kW (38PS) 2000 rpm juures
  • Tühimass 1618 kg
  • Käigukast 5 käiguline

Traktor on täielikult renoveeritud Porsche Tallinna esinduses, tehasest esialgselt välja tulnud kujule. Mehhaanilise töö tunde on selleks kulunud ca 700 ja värvi ning plekitööde maht ca 100 tundi. Traktori osandamist alustati 2018. a. detsembris, töö lõpetati 14.03.2019. Kõik detailid on renoveeritud või vahetatud uute originaalosade vastu. Kuna järelturul ei ole saadaval kapott ja tagumised poritiivad, siis kapott on erinevate fotode ja videode põhjal taastatud. Poritiivad on käsitööna tehtud täiesti uued. Värvitoon originaal, taastatud. Traktor on Porsche Tallinna esinduses müügil.

911 G Targa 3,0 B6 132 kW 1980

Esimene omanik 1980 USA, teine omanik 2010 Soome.

Taastus- ja remonditööd on teostatud Porsche Tallinna esinduses Porsche sertifitseeritud klassikaliste autode tehniku poolt. Kere seisukord väga hea – puuduvad mõlgid ja rooste. Autol originaalvärv, üle on värvitud vasak esitiib ja tagaluuk. Auto sisu ja istmed on originaal. Targa katus on renoveeritud, täielikult on asendatud tihendid uue akna ümber. Mootor, käigukast ja vedrustus remonditud. Kõik kuluvad osad, vedelikud, filtrid, rihmad jms. on vahetatud. Remondi protsessis on kasutatud ainult Porsche Classic originaalvaruosi. Paigaldatud TEQ Porsche Classic raadio-navigatsiooni süsteem.

928 S4 Coupe 5,0 V8 235 kW 1987

Esimene omanik 1987 Jaapan.

Teostatud tööd: vahetatud detailid: õhukulumõõtja, süütejuhtmestik, hammasrihm, hammasrihma pingutid rullid-laagrid, veepump, mootori tihendid, termostaat, mootori juhtplokk, rehvid, rattalaager, mootori ja käigukasti vahelise võlli laagrid, esituled, õõtshoobade puksid, pooltelgede kattekummid, aknatõstuki mootor, piduriklotsid. Armatuurlaua remont, nahkistme remont.

911 Targa 2,7 B6 110 kW 1975. 25-aastase juubeli eriväljalase

Auto osadeks võetud. Edasi planeeritud kere taastamise ja värvitööd. Mootor vajab remonti.
Tegu on ühega 150-st Euroopa turule toodetud Targast, millega tähistati Porsche sportautode tootmise 25-dat aastapäeva.

25-da aastapäeva erimudelitel oli spetsiaalselt sellele mudelile valmistatud hõbedase ja musta niidiga kangast istmete keskosad ja interjööridetailid, tumesinine põrandavaip, sportlikum vedrustus, 15“ „cookie cutter“ valuveljed ning kindalaekal metallist silt „25 jahre fahren in seiner schönsten form“ auto järjekorra numbri ning Ferry Porsche allkirjaga.

911 S G-model 2,7 B6 121 kW 1975

Esimene omanik 1975 USA, teine omanik 2008 Soome.

Meie maja Porsche Classic sertifitseeritud lukksepa poolt tehtud tööd ja vahetatud varuosad on järgmised: Piduriketaste treimine; esimeste õõtshoova pukside vahetus; kapotiluku ja trossi reguleerimine; salongi soojendusklapi trossi reguleerimine; mootori õlilekete kõrvaldamine (väntvõlli, ketikaante jm tihendid); mootoriõli, küünalde ja filtrite vahetus; klappide ja CO2 reguleerimine; käigukasti võlli ja pooltelgede tihendite vahetus; summuti remont; kütusevoolikute vahetus; pidurivedeliku vahetus; uute suverehvide paigaldus.

Sõiduk on värvkatte hea väljanägemise taastamiseks üle värvitud, lisaks on osaliselt renoveeritud istmepolstrid jm detailid.

911 G-model 2,7 B6 110 kW 1974

Esimene omanik 1974 USA.

Autol teostatud kere taastamine, täielik üle värvimine. Vahetatud tuled, kõik tihendid, salongi sisustus, istmete nahk, polstrid, matid, näidikud, raadio, mootor, väljalaskesüsteem, süütemoodul. Mootoril teostatud taastustööd, silindrite ja silindri peade lihvimine ja hooldus, mootoriploki lihvimine, nukkvõlli korpuste kaante lihvimine.