Mudeliaastal 1982 jõudis turule Porsche neljas mudeliperekond. 944 täitis hinna- ja suutlikkuse tühimiku 924 ja 911 SC vahel.
Ehkki 944 kere põhines 924 omal, paistis see silma märksa efektsemate joontega. 944 sai Porsche väljatöötatud 2,5-liitrise neljasilindrilise reasmootori. Seetõttu oligi 944 klientide silmis „ehtne“ Porsche. Ka seda mudelit toodeti Audi Neckarsulmi tehases.
924-st eristasid uut mudelit kerevärvi esispoiler koos kandiliste kummipuhvritega, samuti oluliselt laiemad ja kergelt nurgelised esitiivad. 2,5-liitrine mootor arendas esiti 163 hj, mudeliaastaks 1986 juurutati katalüüsmuundiga versioon võimsusega 150 hj. Mudeliaastal 1988 häälestati katalüüsmuundiga mootor pliivaba 95-oktaanilisele kütusele, mis tõstis võimsuse 160 hobujõule. Viimaseks mudeliaastaks (1989) suurendati töömahtu 2,7 liitrile ja võimsus kasvas 165 hobujõuni.
944 S (mudeliaastad 1987–1988)
944 S oli kerekuju ja varustuse poolest 944-ga identne. Sellele mudelile aga paigaldati esimest korda neljaklapiline mootor, mis arendas kuni 190 hj. Seetõttu võis lisana tellida sildid „16 Ventiler“ külgmiste suunatulede kõrvale.
944 S2 (1989–1991)
Mudeliaastal 1989 tuli 944 S-i asemele 944 S2. Selle kerel olid jõulisemad vormid, tagadifuusor ja alates mudeliaastast 1991 944 Turbo tagatiib.
944 S2 neljasilindriline 3,0-liitrine mootor arendas 211 hj ning tõstis S-mudeli järeltulija suutlikkuse peaaegu 944 Turbo tasemele.
944 S2 oli algusest peale saadaval ka kabrioletina.