Mudeliaastaks 1974 värskendati Porsche 911 keredisaini esimest korda põhjalikult. Coupé ja Targa kõrval tuli mudeliaastal 1983 välja ka Cabriolet.
Selle 911 põlvkonna kõige silmatorkavam väline tunnus on kõrgemal asuvad lõõtsotstega kaitserauad. G-mudelite tagatulede vahel paikneb punane paneel ning sõltuvalt mudeliaastast ka punane või must Porsche logo. Tagumist numbrimärki ääristavad kaks suurt kummipuhvrit, mille sisse on integreeritud numbrimärgivalgustus.
G-mudelite lõõtsotsega kaitserauad olid vastus USA varasemast rangematele turvanõuetele. Need nõudsid, et kokkupõrkel paigalseisva takistusega kiiruselt 5 miili tunnis (8 km/h) peavad kaitserauad neelama kogu löögienergia ilma keret kahjustamata. Selle nõude täitmiseks varustati USA turule mõeldud autod kaitseraudadega, mis olid kere külge kinnitatud vedelikamortisaatorite kaudu.
Muudele turgudele mõeldud mudelitel paigaldati vedelikamortisaatorite asemele odavamad löögienergiat neelavad profiilid. Need tuli kokkupõrke korral välja vahetada. Küll aga oli võimalik amortisaatoritega kaitseraudu tellida lisavarustusena.
Aknaraamid ja uksekäepidemed
Mudelitel 911 ja 911 S olid kroomitud aknaraamid ja uksekäepidemed.
Rattad
911 ja 911 S said põhivarustusse ATSi 15-tollised valualumiiniumist veljed.
Välispeeglid
Kroomitud korpusega välispeeglid olid 911 baasmudelil kuni mudeliaastani 1975. Alates mudeliaastast 1976 paigaldati nende asemele suuremad ja elektriliselt seadistatavad, kerevärvi korpusega välispeeglid.
911 S-ile paigaldati kroomitud korpusega välispeegleid ainult mudeliaastal 1974.
Mootorid
911 baasmudelile paigaldati kuuesilindriline boksermootor töömahuga 2,7 liitrit. Algselt arendas see 150 hj, alates mudeliaastast 1976 aga 165 hj.
911 S sai mootori võimsusega 175 hj.
Võru esitulede ümber
Võrud 911/911S-i esitulede ümber olid kroomitud.