Mudeliaastail 1978–1983 Carrera-mudeleid ei toodetud. Ainus sel ajavahemikul toodetud vabalthingava mootoriga mudel oli 911 SC (Super Carrera).
Aknaraamid ja uksekäepidemed
Erinevalt 911/911 S-ist olid Carrerade aknaraamid ja uksekäepidemed mustaks anodeeritud.
Rattad
911 Carrera põhivarustusse kuulusid Fuchsi 15-tollised valuveljed. 16-tollised valuveljed võeti põhivarustusse mudeliaastal 1989.
Välispeeglid
Esialgu olid 911 Carrera mudelitel kroomitud korpusega välispeeglid. Alates mudeliaastast 1976 paigaldati nende asemele suuremad ja elektriliselt seadistatavad, kerevärvi korpusega välispeeglid.
Mootorid
911 Carrera mootori töömahtu muudeti G-mudeli tootmise jooksul korduvalt ning muutus ka võimsus.
- mudeliaastad 1974–1975 - töömaht 2,7 liitrit, võimsus 210 hj
- mudeliaastad 1975–1977 - töömaht 3,0 liitrit, võimsus 200 hj
- mudeliaastad 1984–1989 - töömaht 3,2 liitrit, võimsus 207–231 hj
Kere
Carrera kere oli tagatiibade piirkonnas pisut laiem kui 911/911 S-i oma.
Alates mudeliaastast 1984 on Carrerad äratuntavad esitiibade külgedele paigaldatud suunatulede järgi.
Mudeliaastast 1984 pakuti 911 Carrerale lisana polüuretaanist valmistatud esispoilerit ja spetsiaalselt selle mudeli jaoks mõeldud musta kummiservaga tagaspoilerit.
Võru esitulede ümber
Võru 911 Carrera esitulede ümber oli algselt kroomitud, mudeliaastast 1976 alates aga kerevärvi.