Mudeliaastal 1964 asendas 356 C eelmist mudelit 356 B. Mootorivalik kahanes kolmele ning tootmisest võeti maha 60-hobujõuline variant. Selle asemel sai baasjõuallikaks B 1600 Superi 75-hobujõuline mootor.  Valiku tippmootor arendas 356 C 2000 GS Carreras võimsust 130 hj.

Väliselt erinesid C- ja B-seeria minimaalselt. Üks märgatavamaid muutusi oli uued, lamedamad ja ilma Porsche vapita ilukilbid. Ilukilpide uus kuju peegeldas fakti, et kõigil 356-mudelitel kuulusid ketaspidurid nüüd põhivarustusse. C-tüüp sai samuti ümmarguse välispeegli.

Viimane Porsche 356 C anti kliendile üle mais 1966.

Kõik 356 põlvkonnad olid saadaval ka lahtise versioonina (Cabriolet, Speedster või Roadster).

Mudelist 356 A alates said eriti sportlikud versioonid lisanime Carrera ning nende jõuallikaks oli niinimetatud Fuhrmanni mootor.

Mootor sai nime konstruktor Ernst Fuhrmanni järgi ning selle eripäraks oli neli ülajaotusvõlli, mida käitati koonushammasratastega võllide kaudu. Mootoril oli samuti topeltsüüde kahe eraldi süütejagajaga.

Modifikatsioonid

  • 356 C 1600 (1964–1965)

    Põhitunnused

    Lamedad ilukilbid // Logo tagaluugil koos kirjaga „90“ // Pisut kandilisema kujuga pakiruumiluuk // Õhuvõre esiklaasi ees // Tankimisluuk paremal esitiival // Ketaspidurid

    Cabriolet: Plastist tagaakent sai tõmblukuga avada

  • 356 C 1600 SC (1964–1965)

    Põhitunnused

    Kõrgemale tõstetud kaitserauad koos ülaosast märgatavalt kitsenevate puhvritega // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Lamedad ilukilbid // Logo tagaluugil koos kirjaga „90“ // Pisut kandilisema kujuga pakiruumiluuk // Õhuvõre esiklaasi ees // Tankimisluuk paremal esitiival

    Cabriolet: Plastist tagaakent sai tõmblukuga avada

Vaata lisaks