Mudeliaastal 1978 kahanes 911 valik kahe mudelini. 911 SC (Super Carrera) tuli 911 ja Carrera asemele.
Mudeliaastaks 1984 asendati SC-versioon uuesti 911 Carreraga.
Aknaraamid ja uksekäepidemed
Kuni mudeliaastani 1978 olid 911 SC aknaraamid ja uksekäepidemed sarnaselt varasematele 911-mudelitele kroomitud. Alates mudeliaastast 1979 olid need mustaks anodeeritud, täpselt nagu Carrera mudelitel.
Rattad
911 SC sai põhivarustusse ATSi 15-tollised valualumiiniumist veljed.
Välispeeglid
911 SC välispeeglid olid elektriliselt seadistatavad ja kerevärvi korpusega.
Mootorid
911 SC jõuallikaks oli 3,0-liitrine kuuesilindriline boksermootor, mille võimsust aastatega pisut kasvatati.
- mudeliaastad 1978–1979 - 3,0 liitrit, 180 hj
- mudeliaasta 1980 - 3,0 liitrit, 188 hj
- mudeliaastad 1981–1983 - 3,0 liitrit, 204 hj
Kere
911 SC kere oli laiem kui 911 Carreral. Alates mudeliaastast 1984 toodetud autod on äratuntavad esitiibade külgedele paigaldatud suunatulede järgi.
Mudeliaastal 1983 sai 911 SC Cabriolet esimeseks üleni avatava pehme katusega 911-ks ning seda pakuti kupee ja Targa „turvakabrioleti“ kõrval kolmanda kereversioonina.
Võru esitulede ümber
911 SC esitulesid ümbritsevad võrud olid esialgu kroomitud, alates mudeliaastast 1979 kerega samas toonis.