Mudeliaastal 1975 tuli turule Porsche 911 eriti võimas versioon, turboülelaadimisega 911 Turbo.
Alates väljatulekust on 911 Turbo (firmasiseselt esialgu indeksiga 930) olnud 911 mudeliperekonna tippversioon.
930 sai tagarattakoobastele väljakummuvad laiendid, mis kasvatasid auto laiust 12 cm võrra. Tagarattakoobaste esiküljele paigaldati mustad kivikaitsed. Tagaluugil kõrgus iseloomulik, laia musta kummiäärisega tagatiib.
Kuni mudeliaastani 1977 valmistati tagaluuk klaasplastist. Alates mudeliaastast 1978 oli tagaluuk terasplekist ning plastist valmistatud fikseeritud tagatiib tehti palju suuremaks, et selle alla saaks paigaldada põlemisõhu vahejahuti. Turbo sai samuti topelt-summutiotstega väljalaskesüsteemi. Kui turbolaaduri ülerõhuklapp oli avatud, väljusid heitgaasid ainult vasakust summutitorust.
Alates mudeliaastast 1987 oli Turbo saadaval ka Targa ja Cabriolet-kerega.
Mudeliaastaks 1989 asendati 4-käiguline manuaalkäigukast viiekäigulisega.
Töömaht/võimsus:
- mudeliaastad 1975–1977 - 3,0 liitrit, 260 hj
- mudeliaastad 1978–1989 - 3,0 liitrit, 300 hj