Mudeliaastaks 1956 asendati 356 põhjalikult täiustatud mudeliga 356 A. Turuletulekust alates oli sellele saadaval viis neljasilindrilist mootorit:

- 356 A 1300 - 44 hj

- 356 A 1300 Super - 60 hj

- 356 A 1600 - 60 hj

- 356 A 1600 Super - 75 hj

- 356 A 1500 GS Carrera - 100 hj

Autole tehtud täiustused moodustasid osa „Tehnilisest programmist 1“ (T1). Üks olulisemaid väliseid erinevusi A-seeria ja algupärase 356 vahel oli kumer ühes tükis panoraamtuuleklaas. Esisuunatuled olid alati integreeritud helisignaali võredesse ning kõigil mudelitel oli pakiruumiluugil teistsuguse kujuga käepide koos Porsche vapiga. Alates märtsist 1957 olid tagatuled tilgakujulised.

Mudeliaastaks 1958 (T2) lõpetati 1300-mudelite tootmine. 1600-mudelite summutiotsad toodi kliirensi suurendamiseks kaitserauapuhvrite vahele. Numbrivalgusti ja tagurdustule kroomitud korpus paigaldati numbrimärgi alla.

Kõik 356 põlvkonnad olid saadaval ka lahtise katusega versioonina (Cabriolet, Speedster või Convertible D).

Mudelist 356 alates said eriti sportlikud versioonid lisanime Carrera ning nende jõuallikaks oli niinimetatud Fuhrmanni mootor.

Mootor sai nime konstruktor Ernst Fuhrmanni järgi ning selle eripäraks oli neli ülajaotusvõlli, mida käitati koonushammasratastega võllide kaudu. Mootoril oli samuti topeltsüüde kahe eraldi süütejagajaga.

Modifikatsioonid

  • 356 A 1300 (1956–1957)

    Põhitunnused

    Kerest eemal asetsevad kaitserauad koos puhvritega // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Ümmargused tagatuled, alates märtsist 1957 tilgakujulised // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Ümmargused tagasuunatuled tagatulede kõrval, alates märtsist 1957 tagatuledesse integreeritud // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi kohal

  • 356 A 1300 Super (1956–1957)

    Põhitunnused

    Kerest eemal asetsevad kaitserauad koos puhvritega // Iluliistud lävekarpidel // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Ümmargused tagatuled, alates märtsist 1957 tilgakujulised // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Ümmargused tagasuunatuled tagatulede kõrval, alates märtsist 1957 tagatuledesse integreeritud // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi kohal

  • 356 A 1600 (1956–1959)

    Põhitunnused

    Kerest eemal asetsevad kaitserauad koos puhvritega // Iluliistud lävekarpidel // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Ümmargused tagatuled, alates märtsist 1957 tilgakujulised // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Ümmargused tagasuunatuled tagatulede kõrval, alates märtsist 1957 tagatuledesse integreeritud // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi kohal, alates mudeliaastast 1958 numbrimärgi all

  • 356 A 1600 Speedster (1956–1958)

    Põhitunnused

    Kerest eemal asetsevad kaitserauad, mõnel juhul koos puhvritega // Ühes tükis kumer tuuleklaas, ümardatud ülanurkadega // Koos pehme katusega paigaldatavad ukseklaasid // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Ümmargused tagatuled, alates märtsist 1957 tilgakujulised // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Ümmargused tagasuunatuled tagatulede kõrval, alates märtsist 1957 tagatuledesse integreeritud // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi kohal, alates mudeliaastast 1958 numbrimärgi all Vooderdamata presentkatus koos painduvast plastist tagaaknaga // Kroomliistud uksekäepidemete kõrgusel // Speedsteri logod esitiibadel

  • 356 A 1600 Super (1956–1959)

    Põhitunnused

    Kerest eemal asetsevad kaitserauad koos puhvritega // Iluliistud lävekarpidel // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Ümmargused tagatuled, alates märtsist 1957 tilgakujulised // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Ümmargused tagasuunatuled tagatulede kõrval, alates märtsist 1957 tagatuledesse integreeritud // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi kohal, alates mudeliaastast 1958 numbrimärgi all

  • 356 A 1600 Super Speedster (1956–1958)

    Põhitunnused

    Kerest eemal asetsevad kaitserauad, mõnel juhul koos puhvritega // Iluliistud lävekarpidel // Kumer ühes tükis tuuleklaas, ümardatud ülanurkadega // Fikseeritud ukseklaasid // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Ümmargused tagatuled, alates märtsist 1957 tilgakujulised // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Ümmargused tagasuunatuled tagatulede kõrval, alates märtsist 1957 tagatuledesse integreeritud // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi kohal, alates mudeliaastast 1958 numbrimärgi all // Vooderdamata presentkatus koos painduvast plastist tagaaknaga // Kroomliistud uksekäepidemete kõrgusel // Speedsteri logod esitiibadel

  • 356 A 1600 Hardtop (1958–1959)

    Põhitunnused

    Fikseeritud (Coupé) või eemaldatav (Cabriolet) kõva katus // Kerest eemal asetsevad kaitserauad koos puhvritega // Iluliistud lävekarpidel // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Tilgakujulised tagatuled koos integreeritud suunatuledega // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Tagatuledesse integreeritud tagasuunatuled // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi all // Summutiotsad väljuvad läbi kaitseraua puhvrite

  • 356 A 1600 Super Hardtop (1958–1959)

    Põhitunnused

    Fikseeritud (Coupé) või eemaldatav (Cabriolet) kõva katus // Kerest eemal asetsevad kaitserauad koos puhvritega // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Tilgakujulised tagatuled koos integreeritud suunatuledega // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Tagatuledesse integreeritud tagasuunatuled // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi all // Summutiotsad ulatuvad läbi kaitserauapuhvrite

  • 356 A 1600 Convertible D (1959)

    Põhitunnused

    Kerest eemal asetsevad kaitserauad koos puhvritega // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Allalastavad külgaknad // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Tilgakujulised tagatuled koos integreeritud suunatuledega // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Tagatuledesse integreeritud suunatuled // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi all // Vooderdamata presentkatus koos painduvast plastist tagaaknaga // Kroomliistud uksekäepidemete kõrgusel // Summutiotsad ulatuvad läbi kaitserauapuhvrite

  • 356 A 1600 Super Convertible D (1959)

    Põhitunnused

    Kerest eemal asetsevad kaitserauad koos puhvritega // Kumer ühes tükis tuuleklaas // Allalastavad külgaknad // Pakiruumiluugi pikk kitsas käepide koos Porsche vapiga // Tilgakujulised tagatuled koos integreeritud suunatuledega // Helisignaali võresse integreeritud ümmargused lamedad esisuunatuled // Tagatuledesse integreeritud tagasuunatuled // Tagatuledesse integreeritud pidurituled // Kroomitud korpuses numbrivalgusti numbrimärgi all // Vooderdamata presentkatus koos painduvast plastist tagaaknaga // Kroomliistud uksekäepidemete kõrgusel // Summutiotsad kaitserauapuhvrite vahel

Vaata lisaks