Mudeliaastaks 1956 asendati 356 põhjalikult täiustatud mudeliga 356 A. Turuletulekust alates oli sellele saadaval viis neljasilindrilist mootorit:
- 356 A 1300 - 44 hj
- 356 A 1300 Super - 60 hj
- 356 A 1600 - 60 hj
- 356 A 1600 Super - 75 hj
- 356 A 1500 GS Carrera - 100 hj
Autole tehtud täiustused moodustasid osa „Tehnilisest programmist 1“ (T1). Üks olulisemaid väliseid erinevusi A-seeria ja algupärase 356 vahel oli kumer ühes tükis panoraamtuuleklaas. Esisuunatuled olid alati integreeritud helisignaali võredesse ning kõigil mudelitel oli pakiruumiluugil teistsuguse kujuga käepide koos Porsche vapiga. Alates märtsist 1957 olid tagatuled tilgakujulised.
Mudeliaastaks 1958 (T2) lõpetati 1300-mudelite tootmine. 1600-mudelite summutiotsad toodi kliirensi suurendamiseks kaitserauapuhvrite vahele. Numbrivalgusti ja tagurdustule kroomitud korpus paigaldati numbrimärgi alla.
Kõik 356 põlvkonnad olid saadaval ka lahtise katusega versioonina (Cabriolet, Speedster või Convertible D).
Mudelist 356 alates said eriti sportlikud versioonid lisanime Carrera ning nende jõuallikaks oli niinimetatud Fuhrmanni mootor.
Mootor sai nime konstruktor Ernst Fuhrmanni järgi ning selle eripäraks oli neli ülajaotusvõlli, mida käitati koonushammasratastega võllide kaudu. Mootoril oli samuti topeltsüüde kahe eraldi süütejagajaga.