Mudeliaastal 1978 seeriaootmisse läinud 928 projekteerimisel oli fookus kergkonstruktsioonidel. Seetõttu valmistatigi uksed, esitiivad ja mootorikate alumiiniumist, mitte terasplekist. Keresse integreeritud plastkaitseraudade taga asusid alumiiniumprofiilid, mis suutsid kokkupõrke kiirusel kuni 8 km/h (5 miili tunnis) üle elada ilma kahjustusteta.

928 ümmargused, elektriajamiga klapp-esituled olid integreeritud esitiibadesse. Ümaras tagaosas oli kõige silmapaistvamaks osaks tagaluugi suur aken.

928-mudelid said edasiviiva jõu vesijahutusega V8-mootorilt, millel nurk silindriridade vahel oli 90°. Mootori töömahtu suurendati esialgselt 4,5 liitrilt 5,4-ni. Veojõud suunati tagaratastele peaülekandega kokku ehitatud käigukasti (transaxle) kaudu.

Aerodünaamika parandamiseks paigaldati autodele esi- ja tagaspoiler alates mudelist 928 S (mudeliaasta 1979).

928 tagasild oli täiesti uue konstruktsiooniga. Selle topeltõõtsharkidega vedrustuse – tuntud ka kui Weissachi tagasild – tegi ainulaadseks kokkujooksu stabiliseeriv mehhanism. Sild töötas põhimõtteliselt nagu passiivne tagrattaroolimine, tõstes märgatavalt GT-auto aktiivturvalisust.

928 GT (kevad 1989–mudeliaasta 1991)

928 GT oli veelgi sportlikum kui 928 S4. Tänu mitmetele täiustustele arendas selle jõuallikas 330 hobujõudu. GT põhivarustuses puudusid külgmised kaitseliistud, küll aga sai see eripärase disainiga veljed.

928 GTS (mudeliaastad 1992–1995)

928 viimane evolutsioon sai endale põhivarustusse laiendatud tagarattakoopad, punase paneeli tagatulede vahele, kerevärvi tagatiiva, Cup-disainiga välispeeglid ja 17-tollised Cup-valuveljed. GTS-i 5,4-liitrine mootor andis välja 350 hj.

Modifikatsioonid

  • 928 GT (kevad 1989–1991)

    Põhitunnused

    Katmata klapp-esituled // Suure aknaga tagaluuk // Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Ümardatud esipõll koos pidurite jahutusõhu avadega // Mustast polüuretaanist tagatiib // Kerevärvi lävekarbikatted // Külgmised suunatuled // Topelt-summutiotsad // Lisana: Kerevärvi kaitseliistud külgedel

  • 928 GTS (1992–1995)

    Põhitunnused

    Katmata klapp-esituled // Suure aknaga tagaluuk // Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Ümardatud esipõll koos pidurite jahutusõhu avadega // Laiendatud tagarattakoopad // Kerevärvi tagatiib // Punane valguspaneel tagatulede vahel // Kerevärvi lävekarbikatted // Külgmised suunatuled // Cup-disainiga välispeeglid // Topelt-summutiotsad

Vaata lisaks