911 Turbo (tüüp 964) oli Carrera-mudelitega võrreldes laiema kere ja märgatavalt laiemate rattakoobastega. Tagaosas rõhutasid ainulaadsust Turbo 3.3-lt pea muutumatul kujul ülevõetud tagatiib ja kaks ovaalset summutiotsa. Kui turbolaaduri ülerõhuklapp oli avatud, väljusid heitgaasid ainult vasakust summutitorust.

Mudeliaastail 1991–1992 sai 911 Turbo edasiviiva jõu turboülelaadimisega 3,3 liitrisest mootorist võimsusega 320 hj. Mudeliaastaks 1993 tuli selle asemele 3,6-liitrine mootor ja võimsus kasvas 360 hobujõuni. Üks selle versiooni eripärasid olid punased pidurisadulad.

911 Turbo tüüp 964 oli saadaval ainult kupeena, välja arvatud väike seeria kabriolettkerega autosid.

Modifikatsioonid

  • 911 Turbo 3.3 (1991–1992)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Fikseeritud, musta kõrge polüuretaanäärisega kõrge tagatiib tagaluugil // Must anodeeritud logo kirjaga „turbo“ // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogo ja integreeritud udutuledega // Rattakoopalaiendid // Punased tagasuunatuled // Cup-disainiga välispeeglid // Mustad pidurisadulad // Kahe eraldi summutiotsaga väljalaskesüsteem

  • 911 Turbo 3.6 (1993 kuni detsembrini)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Fikseeritud, musta kõrge polüuretaanäärisega kõrge tagatiib tagaluugil // Kroomitud logo kirjaga „turbo 3.6“ // Tagatuledevaheline paneel Porsche punase helkurlogoga // Rattakoopalaiendid // Punased tagasuunatuled // Cup-disainiga välispeeglid // Punased pidurisadulad // Kahe eraldi summutiotsaga väljalaskesüsteem

Vaata lisaks