924 Turbo tuli välja mudeliaastaks 1979 ning asetus oma suutlikkuselt 924 ja 911 SC vahele.

924 Turbo kere põhines 924 omal. Esiosa erines põhimudelist mitmete õhuavade poolest:

- vertikaalsed jahutusõhu avad esipõlles pidurite ja õliradiaatori jaoks

- neli õhuava esitulede vahel ja NACA õhukoguja mootorikatte paremal poolel mootoriruumi tuulutuse tarvis.

924 Turbo tagaluugil oli ka must tagaspoiler. Stiliseeritud kodaratega alumiiniumveljed kinnitusid viie mutriga, mitte neljaga nagu 924 baasmudelil.

924 Turbo ülelaadimisega 2,0-liitrine mootor arendas esialgu 170 hj. Mudeliaastaks 1981 tõsteti mootori töö tõhustust ja võimsus kerkis 177 hobujõuni.

Modifikatsioonid

  • 924 Turbo (931) (jaanuar 1979–1984)

    Põhitunnused

    Eesmised klapptuled // Klaasist tagaluuk koos musta polüuretaanspoileriga // Keresse integreeritud kaitserauad // Vertikaalsete lisaõhuavadega esipõll // Neli musta võrega õhuvõtuava ninaosas // NACA õhukoguja mootorikatte paremal poolel // Alates mudeliaastast 1981 külgmised suunatuled

Vaata lisaks