Mudeliaastal 1994 asendati 964 uue mudeliperekonnaga 993. See oli märkimisväärne edasiminek mitte ainult tehniliselt, vaid ka visuaalselt.

993 Carrera esitiivad tehti laiemad ja lamedamad. Lühema pakiruumiluugi tõttu polnud erinevalt G-mudelist ja 964-st enam vaja musta kummiriba kere ja kaitseraua vahel.

Ta tagatiivad olid laiemad ning jooksid sirgelt tahapoole kuni kõrgemal asuvate tagatuledeni.

993 oli algselt saadaval tagaveolise kupee ja kabrioletina. Mudeliaastaks 1995 lisandusid mitmekettalise vedeliksiduriga nelikveolised Carrera 4 ja 911 Turbo ning mudeliaastateks 1996/1997 Carrera 4S ja Carrera S.

Alates mudeliaastast 1996 toodetud Targa sai esimest korda pehme katuse asemele suure, tumendatud klaasist valmistatud ja elektriajamiga liigutatava katuse. Turvakaart polnud seetõttu enam tarvis.

Carrera- ja Targa-mudelite jõuallikaks oli uus 3,6-liitrine mootor, mis esialgu arendas 272 hj ja alates mudeliaastast 1996 285 hj.

Modifikatsioonid

  • 911 Carrera, 911 Carrera Cabriolet (1994–1995)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Tagaluuk koos integreeritud, automaatselt väljatõusva spoileriga // Must anodeeritud logo kirjaga „Carrera“ // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogoga // Oranžid suunatuled ees ja taga // Cup-disainiga välispeeglid // Mustad pidurisadulad // Kahe eraldi ovaalse summutiotsaga väljalaskesüsteem

    Cabriolet: Täisautomaatne plastaknaga presentkatus

  • 911 Carrera 4, 911 Carrera 4 Cabriolet (1995)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Tagaluuk koos integreeritud, automaatselt väljatõusva spoileriga // Hõbedane logo kirjaga „Carrera 4“ // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogoga // Valged suunatuled ees, punased taga // Cup-disainiga välispeeglid // Hõbedased pidurisadulad // Kahe eraldi ovaalse summutiotsaga väljalaskesüsteem

    Cabriolet: Täisautomaatne plastaknaga presentkatus

  • 911 Carrera, 911 Targa, 911 Carrera Cabriolet (1996–1997, Targa 1996–1998)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Tagaluuk koos integreeritud, automaatselt väljatõusva spoileriga // Must anodeeritud logo kirjaga „Carrera“ // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogoga // Oranžid suunatuled ees ja taga // Cup-disainiga välispeeglid // Mustad pidurisadulad // Kahe eraldi nelinurkse summutiotsaga väljalaskesüsteem

    Cabriolet: Täisautomaatne plastaknaga presentkatus

    Targa: Tumendatud klaasist katus, elektriliselt seadistatav

  • 911 Carrera 4S (1996–1998)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // 911 Turbo kere ja esipõll // Tagaluuk koos integreeritud, automaatselt väljatõusva spoileriga // Hõbedane logo kirjaga „Carrera 4“, titaanikarva „S“ // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogoga // Valged suunatuled ees, punased taga // Cup-disainiga välispeeglid // Punased pidurisadulad (911 Turbo pidurisüsteem) // Kahe eraldi ovaalse summutiotsaga väljalaskesüsteem

  • 911 Carrera S (1997–1998)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // 911 Turbo kere ja esipõll // Tagaluuk koos integreeritud, automaatselt väljatõusva spoileriga, kaheosaline kerevärvi õhuvõtuvõre tagaspoileril // Must anodeeritud logo kirjaga „Carrera“, titaanikarva „S“ // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogoga // Oranžid suunatuled ees ja taga // Cup-disainiga välispeeglid // Mustad pidurisadulad // Kahe eraldi nelinurkse summutiotsaga väljalaskesüsteem

Vaata lisaks