993 mudeliperekonna 911 Turbo sai esimest korda topelt-ülelaadimise – kummalgi silindrireal oli oma väike turboülelaadur. Samuti oli see esimene nelikveoline Turbo.

Turbo esipõlles oli kolm õhuava, lisaks kaks pidurite jahutusõhu ava alanurkades. Tagaspoiler oli üleni kerevärvi. Sarnaselt Carrera 4-le olid 911 Turbo suunatuled ees valged ja taga punased.

3,6-liitrine topeltturboga mootor arendas põhivarustuses 408 hj. Alates mudeliaastast 1996 oli saadaval komplekt võimsuse tõstmiseks 430 hobujõuni ning mudeliaastast 1998 450 hobujõuni.

Mudeliaastal 1995 lasi Porsche Exclusive välja eriseeria (14 autot) nimetusega 911 Cabriolet Turbo, millel oli tavalisest suurem tagaspoiler.

Modifikatsioonid

  • 911 Turbo (1995–1998)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Kahe õhuvõtuavaga esipõll // Tagaluuk koos täielikult integreeritud ja üleni kerevärvi spoileriga // Hõbedane logo kirjaga „turbo“ // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogoga // Valged suunatuled ees, punased taga // Cup-disainiga välispeeglid // Punased pidurisadulad // Kahe eraldi ovaalse summutiotsaga väljalaskesüsteem

Vaata lisaks