Jaanuaris 1985 tuli turule 944 Turbo – 944 mudeliperekonna tippversioon. Kohendatud aerodünaamikaga esipõllesse olid integreeritud udutuled ja kaugtuled. 944 mustad kummipuhvrid jäeti ära. Tagakaitseraua all asus kerevärvi difuusor. 2,5-liitrine turbomootor arendas 220 hj, kuna mudeliaastaks 1988 valminud versioon Turbo S sai suurema turbokompressori ja võimsus tõusis 250 hobujõuni.

Mudeliaastaks 1989 sai 944 Turbo sama mootori nagu Turbo S ja alates mudeliaastast 1990 kaarja musta tagaspoileri.

Viimasel mudeliaastal (1991) oli 944 Turbo saadaval ka kabrioletina.

Modifikatsioonid

  • 944 Turbo (1985–1991)

    Põhitunnused

    Eesmised klapptuled // Klaasist tagaluuk musta polüuretaanspoileriga, alates mudeliaastast 1990 musta tagatiivaga // Keresse integreeritud kaitserauad // Esipõll koos suunatulede all asuvate integreeritud udutulede ja kaugtuledega, õhuvõtuava suunatulede vahel // Kerevärvi esispoiler // Rattakoopalaiendid // Mustad liistud lävekarpide alaservas // Tagadifuusor kaitseraua all // Lisana: Kerevärvi kaitseliistud külgedel

  • 944 Turbo Cabriolet (1991)

    Põhitunnused

    Eesmised klapptuled // Terasplekist valmistatud tagaluuk ja elektriajamiga presentkatus // Keresse integreeritud kaitserauad // Esipõll koos suunatulede all asuvate integreeritud udutulede ja kaugtuledega, õhuvõtuava suunatulede vahel // Kerevärvi esispoiler // Rattakoopalaiendid // Mustad liistud lävekarpide alaservas // Tagadifuusor kaitseraua all // Lisana: Kerevärvi kaitseliistud külgedel

Vaata lisaks