911 uus põlvkond jõudis turule mudeliaastal 1989, samal ajal tõmmati G-seeria tootmist tasapisi kokku. 964-tüübi 911 Carrera 4 koosnes 85 protsendi ulatuses uutest osadest, kui säilitas suuresti eelkäija klassikalise väliskuju. Mudeli oli saadaval kolme keretüübina: Coupé, Targa ja Cabriolet.

Välisele sarnasusele vaatamata oli 964 aerodünaamika palju parem kui G-mudelil. Sellele aitasid eriti kaasa uued ümarad vormid esi- ja tagaosas, samuti automaatselt väljakerkiv tagaspoiler.

911 Carrera 4 oli esimene nelikveoline 911. Selle elektronjuhtimisega pidev nelikvedu suunas tavaoludes 31 protsenti veojõust esisillale ja 69 protsenti tagasillale. Jaotust sai muuta vastavalt sõiduoludele, Carrera 4 keskkonsoolil asus veojõurežiimi lüliti. 3,6-liitrine mootor arendas 250 hj.

Mudeliaastaks 1990 toodi välja samasugune tagaveoline 911 Carrera 2 (esimene Tiptronicuga mudel) ning mudeliaastaks 1991 Turbo.

Modifikatsioonid

  • 911 Carrera 4 (1989–1993)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Tagaluuk koos integreeritud, automaatselt väljatõusva spoileriga // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogo ja integreeritud udutuledega // Punased tagasuunatuled // Kerevärvi korpusega, elektriliselt seadistatavad välispeeglid, alates mudeliaastast 1992 Cup-disainiga

  • 911 Carrera 4 Targa, 911 Carrera 4 Cabriolet (1990–1993)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Tagaluuk koos integreeritud, automaatselt väljatõusva spoileriga // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogoga // Punased tagasuunatuled // Kerevärvi korpusega, elektriliselt seadistatavad välispeeglid, alates mudeliaastast 1992 Cup-disainiga

    Targa: Must turvakaar // Tripleksklaasist tagaaken // Pehme katus

    Cabriolet: Täisautomaatne plastaknaga presentkatus

  • 911 Carrera 2, 911 Carrera 2 Targa, 911 Carrera 2 Cabriolet (1990–1993)

    Põhitunnused

    Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Tagaluuk koos integreeritud, automaatselt väljatõusva spoileriga // Tagatulede vaheline paneel Porsche punase helkurlogo ja integreeritud udutuledega // Punased tagasuunatuled // Kerevärvi korpusega, elektriliselt seadistatavad välispeeglid, alates mudeliaastast 1992 Cup-disainiga

    Targa: Must turvakaar // Tripleksklaasist tagaaken // Pehme katus

    Cabriolet: Täisautomaatne plastaknaga presentkatus

    Turbo välisdisain (ainult Cabriolet, alates mudeliaastast 1992): 911 Turbo 3.3 kere ja veermik, sealhulgas pidurisüsteem ja rattad

Vaata lisaks