911 uus põlvkond jõudis turule mudeliaastal 1989, samal ajal tõmmati G-seeria tootmist tasapisi kokku. 964-tüübi 911 Carrera 4 koosnes 85 protsendi ulatuses uutest osadest, kui säilitas suuresti eelkäija klassikalise väliskuju. Mudeli oli saadaval kolme keretüübina: Coupé, Targa ja Cabriolet.
Välisele sarnasusele vaatamata oli 964 aerodünaamika palju parem kui G-mudelil. Sellele aitasid eriti kaasa uued ümarad vormid esi- ja tagaosas, samuti automaatselt väljakerkiv tagaspoiler.
911 Carrera 4 oli esimene nelikveoline 911. Selle elektronjuhtimisega pidev nelikvedu suunas tavaoludes 31 protsenti veojõust esisillale ja 69 protsenti tagasillale. Jaotust sai muuta vastavalt sõiduoludele, Carrera 4 keskkonsoolil asus veojõurežiimi lüliti. 3,6-liitrine mootor arendas 250 hj.
Mudeliaastaks 1990 toodi välja samasugune tagaveoline 911 Carrera 2 (esimene Tiptronicuga mudel) ning mudeliaastaks 1991 Turbo.