Neljasilindrilise mootori ja transaxle-tagasillaga Porsche mudelite viimane arenguaste oli mudeliaastal 1992 väljatulnud 968.

Enamik 944 S2 järeltulija keredetaile võeti üle eelmiselt mudelilt. Ent 968 oli eriti ninaosas märksa moodsama välimusega ning näitas laias laastus ära, milline saab olema järgmise 911 (tüüp 993) esiosa disain.

968 puhul võeti esimest korda kasutusele kuuekäiguline manuaalkäigukast ja Tiptronic. See mudel oli samuti esimene, millel sisselaske poolel kasutati muutuvate faasidega VarioCam-nukkvõlli.

968 oli saadaval kupee ja kabrioletina.

Modifikatsioonid

  • 968, 968 Cabriolet (1992-95)

    Põhitunnused

    Katmata klapp-esituled // Klaasist tagaluuk kerevärvi tagatiivaga // Deformeeruvast plastist esi- ja tagapõll // Cup-disainiga välispeeglid // Kerevärvi uksekäepidemed // Kerevärvi lävekarbikatted // Üleni punased tagatuled

    Cabriolet: Terasplekist valmistatud tagaluuk ja elektriajamiga presentkatus

Vaata lisaks