924 tuli müügile mudeliaastal 1976. Volkswageni tellimusel töötas Porsche selle välja 914 järeltulijaks ning hakkas lõpuks seda ka oma nime all tootma. Uut madalama hinnaklassi mudelit ehitati Audi tehases Neckarsulmis.

924 kere loomisel oli prioriteediks hea aerodünaamika. Eriti paistis see välja lameda mootorikatte ja klapptulede puhul. Alates mudeliaastast 1983 parandas must tagaspoiler õhutakistustegurit veelgi.

924 jõuallika loomisel valis Porsche täiesti uue suuna. Esimest korda võeti kasutusele ees asuv vedelikjahutusega neljasilindriline reasmootor. 125-hobujõuline mootor pärines Audi 100-lt ning Porsche täiustas seda vastavalt sihtotstarbele. Veojõud suunati tagaratastele peaülekandega kokku ehitatud käigukasti (transaxle) kaudu.

Vaid 924 S sai Porsche endaehitatud mootori – 2,5-liitrise reasneljase mudelilt 944.

Porsche 924 S, mis oli saadaval alates mudeliaastast 1986, kujutas endast 924 mudeliperekonna jaoks märkimisväärset tehnilist hüpet. Paljud selle mudeli osad pärinesid 944-lt, muuhulgas mootor, pidurisüsteem, veermiku komponendid ja interjööri osad. Põhivarustuse telefoniketta-disainiga alumiiniumveljed viisid 924 S-i samuti 944-le lähemale.

924 S-i 2,5-liitrine mootor oli sama nagu 944 oma ning arendas esialgu 150 hj, alates mudeliaastast 1988 aga 160 hj.

Modifikatsioonid

  • 924 (1976–1985)

    Põhitunnused

    Eesmised klapptuled // Klaasist tagaluuk, alates mudeliaastast 1983 musta polüuretaanspoileriga // Keresse integreeritud kaitserauad // Alates mudeliaastast 1981 külgmised suunatuled

  • 924 S (1986–1988)

    Põhitunnused

    Eesmised klapptuled // Klaasist tagaluuk koos musta polüuretaanspoileriga // Keresse integreeritud kaitserauad // Külgmised suunatuled

Vaata lisaks