Septembris 1963 esitles Porsche Frankfurdi autonäitusel 356 järeltulijat – mudelit 901.

Selle seeriatootmine algas septembris 1964. Kui Porsche pani auto sama aasta oktoobris välja Pariisi autonäitusele, hakkas prantsuse autotootja Peugeot aga protesteerima mudeliindeksi peale. Põhjus: Peugeot oli patenteerinud kõik kolmest numbrist koosnevad mudeliindeksid nulliga keskel.

Porsche nimetas 901 seetõttu ümber ja sellest sai 911. Numbrikombinatsioon langeb kokku USA hädaabitelefoni numbriga ning oli seetõttu Porsche ühel põhiturul juba hästi tuntud. Enne mudeliindeksi vahetust jõuti toota 82 eksemplari mudelit 901.

Modifikatsioonid

  • 901 (1964)

    Põhitunnused

    Kroomitud puhvritega kaitserauad // Kroomitud õhuvõrega tagaluuk // Kroomitud helisignaalivõred // Ümmargused kroomitud korpusega välispeeglid // Kuldne Porsche logo // Klaasipuhastid rahuolekus paremal

Vaata lisaks